שכחת את סיסמתך?

הקלידו את כתובת המייל ולינק ליצירת סיסמה ישלח אליכם מייד

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?
כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה - ומשם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך. יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח.
עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:40 עד 21:00 בימי ו׳ מ-14:00-09:40  בטלפון 08-8647828 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@ness-optic.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה. 

משלוחים

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?
אם הזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה באתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח  – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. 

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.
בוודאי , אנו פועלים לפי חוק הגנת הצרכן בנוסף אנחנו נותנים החזר כספי עד ל30 יום מרגע ההזמנה אם ההזמנה לא הוזמנה במיוחד בשבילך.